مراقبت از گوشی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 آذر 1397
بازدید : 61
نویسنده : مرکز تعمیرات

مراقبت از گوشی

مراقبت از گوشی امری لازم و ضروری برای کاربران میباشد .درواقع همه کاربران باید در مورد این موضوع آگاهی داشته باشند. همانطور که مستحضر هستید موبایل حاوی اطلاعات بسیاری مهمی میباشد . این اطلاعات میتواند شخصی و یا اطلاعاتی مهم در مورد اموال و یا زندگی شما ‌باشد. بدیهی است کاربر باید به بهترین شکل از این اطلاعات محافظت کند . برای مراقبت از گوشی یک سری نباید ها وجود دارد .  با انجام ندادن این نبایدها میتوانید به شکل مناسبی از تلفن همراه خود محافظت نمایید .

با توجه به کاربرد و نقش موبایل در زندگی افراد ، استفاده از روشهای مراقبت از گوشی در نگهداری آن اهمیت به سزایی دارد . در این مطلب نکاتی که باید در مواظبت هر چه بهتر موبایل رعایت شود ذکر شده است . با بکارگیری این روشها شاهد افزایش طول عمر دستگاه خواهید بود .با ما همراه باشید .

 

راهکارهای مراقبت از گوشی

 

جهت مراقبت از گوشی راهکارهای متعددی وجود دارد . واضح است افراد با رعایت موارد زیر میتوانند از دستگاه خود به بهترین شکل نگهداری نمایند . این راهکارها عبارتند از :

۱- عدم شارژر گوشی در تمام ساعت شب . ۲- نظافت موبایل . ۳- خاموش کردن وای ‌فای و بلوتوث در صورت عدم استفاده . ۴- استفاده از شارژرهای مخصوص خود برند گوشی . ۵- قرار ندادن گوشی در هوای بسیار گرم یا بسیار سرد . ۶- توجه به مسایل امنیتی . با توجه به اینکه، گوشیهای شما، حاوی اطلاعت هویتی مهمی هستند حتما برای آنها از کلمه عبور مناسب انتخاب کنید.  ۷- روشن نگه نداشتن بلند مدت گوشی .

همانطور که متوجه شدید راههای مراقبت از گوشی بسیار ساده است . بدیهی است با بکاربردن این روشها میتوانید در افزایش عمر تلفن همراه خود نقش داشته باشید .

 

نکات مهم در مراقبت از گوشی

مهمترین نکات در مراقبت از گوشی عبارتند از : قفل کردن صفحه را هرگز فراموش نکنید .  همواره نسبت به ، به روز رسانی موبایل اقدام نمایید . گوشی خود را به وسیله درگاه USB شارژ نکنید .  گرفتن پشتیبان از اطلاعات موبایل هرگز فراموش نشود . دمای گوشی خود را کنترل نمایید . از صفحه نمایش گوشی خود مراقبت کنید .  مراقب نفوذ رطوبت به گوشی خود باشید . مراقب باشید چه برنامه هایی را بر روی گوشی خود نصب می‌ نمایید . امیدواریم با ارائه این مطلب توانسته باشیم سطح علمیتان را افزایش دهیم .

 

تعمیرات گوشی سونی

تعمیرات گوشی سونی در این مرکز با تکیه بر سه پارامتر اساسی و ضروری انجام می پذیرد؛ پارامتر نخست انجام تعمیرات گوشی سونی به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان حوزه تعمیرات موبایل است؛ پارامتر دوم استفاده از پیشرفته ترین و هوشمندانه ترین تجهیزات در روند تعمیرات گوشی سونی است که به دست جمعی از مهندسان و تعمیرکاران این حوزه خریداری گشته و در اختیار مهندسان این مرکز نهاده شده‌اند. پارامتر سوم تعهد و التزام تمامی کارشناسان و مهندسان حاضر بر پیاده ‌سازی روندهای تعمیر بر اساس استانداردها و ضوابط بین المللی است. اجرایی ساختن تمامی این پارامترها در مرکز تعمیرات گوشی سونی سبب گشته تا این مرکز یکی از پیشروترین و موفق ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات در زمینه ترمیم، بازسازی، تعویض قطعات و تعمیرات گوشی سونی باشد.

 

تعمیرات گوشی سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

تعمیرات گوشی و تبلت سونی با توجه به کاربری بالای این دو محصول در درون کشور، نیاز بسیاری از هموطنان است. گوشی ها و تبلت های سونی، هر اندازه که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند، ممکن است به دلیل بروز برخی رویدادهای غیرقابل پیش بینی و غیرمترقبه و یا حتی استهلاک قطعات دچار اختلال در عملکرد و یا خرابی گردند. درست در همین زمان است که پای یک مرکز تعمیرات گوشی و تبلت سونی به میان می ‌آید و کاربران این دستگاه ها در جستجوی تعمیرگاهی مجاز و استاندارد جهت رفع نواقص ایجاد شده در دستگاه های خود میگردند.

در همین راستا مرکز تعمیرات سونی در تلاش است تا تمامی نیازها و درخواست های کاربران دو دستگاه تبلت و موبایل سونی را رفع و برطرف سازد. کاربران گرامی این دو محصول می توانند تمامی اشکالات و تعمیرات مورد نیاز دستگاه های خویش را با حضور در مرکز تعمیرات گوشی و تبلت سونی رفع و برطرف سازند.

 

برخی از خدمات مرکز تعمیرات گوشی سونی

تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل سونی

اصلاح مشکلات ویبره موبایل سونی

برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش

رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل

رفع مشکلات سیم کارت در مرکز تعمیرات موبایل سونی

تعمیر و یا تعویض باتری

انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات

فلش، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار

رسوب‌زدایی با اولتراسونیک

شوک‌ باطری

برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در مرکز تعمیرات موبایل سونی

تست اسپیکر گوشی و اصلاح مشکلات آن

بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی در مرکز تعمیرات موبایل سونی

تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل

انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری

اصلاح نواقص موجود در دوربین‌ موبایل سونی

تعمیر و اصلاح کارت حافظه موبایل سونی

تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر

تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش گوشی

برطرف‌سازی مشکلات هنگ گوشی

ریست کردن گوشی

تعمیر USB

 





:: برچسب‌ها: مراقبت از گوشی , نمایندگی تعمیرات گوشی سونی , تعمیرات تبلت سونی , نمایندگی موبایل سونی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز تعمیرات و آدرس ihccenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com