تعمیر موبایل ال جی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 آذر 1397
بازدید : 22
نویسنده : مرکز تعمیرات

تعمیر موبایل ال جی

موبایل تحویل داده شده به مرکز تعمیر موبایل ال جی، پس از طی مرحله عیب یابی، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری ارجاع داده می شود. در صورتی که مرحله عیب یابی حاکی از سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده داشته باشد، موبایل معیوب به پارت تعمیر سخت افزاری، و به عکس، در صورتی که اشکال پیش آمده، نرم افزاری تشخیص داده شود، موبایل به پارت تعمیرات نرم افزاری تحویل داده می شود. (گاه اشکال پیش آمده هم سخت افزاری و هم نرم افزاری است که در اینصورت به هر دو پارت ارجاع داده می شود). مرحله نهایی در تعمیر موبایل ال جی اختصاص به تست عملکرد دستگاه دارد که معمولاً در حضور صاحب دستگاه انجام می شود.

تعمیر موبایل ال جی

واحدهای تعمیر موبایل ال جی

مرکز تعمیر موبایل ال جی متشکل از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل است که در هریک از آنها تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه به مراجعان ارائه می گردد.

مراجعان محترم، پس از حضور در مرکز تعمیر موبایل ال جی، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت مذکور راهنمایی می شوند تا سرویس های تخصصی مورد نیاز بر موبایل معیوب‌شان اِعمال گردد. نقطه اشتراک هر دو پارت، حضور مهندسانی زبده و مجرب است که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه را دارا هستند. بعلاوه خدمات ارائه شده در هر دو پارت، ضمانت و گارانتی گشته است و در صورت نیاز به تعویض قطعهف این کار صرفاً با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام می پذیرد.

 

خدمات واحد تعمیر موبایل ال جی

تعمیر موبایل ال جی با توجه به ساختار و ظرافت‌های خاص این محصول، می‌بایست در یک مرکز مجاز، به دست کارشناسان این حوزه و با بهره‌مندی از ابزار تخصصی این کار انجام پذیرد. عدم توجه به برخی پارامترهای لازم و حیاتی در تعمیر موبایل ال جی نظیر مجاز بودن یک مرکز، حضور کارشناسان کاربلد، بهره‌مندی مرکز از ابزارآلات تخصصی هوشمند و مواردی از این دست ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری برای مراجعه ‌کننده در پی داشته باشد زیرا مراکز غیرمجاز، غالباً، تعهدی نسبت به تعمیرات انجام شده ندارند و در صورت بروز خطا در فرآیندِ تعمیر خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند. بنابراین نخستین اقدام جهت تعمیر موبایل ال جی حضور در یک مرکز مجاز و معتبر است.

مرکز تعمیر موبایل ال جی -با بهره‌مندی از یک تیم دقیق و متعهد که پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار دارند،- ارائه‌دهندۀ بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه‌های ذیل است:

تست اسپیکر گوشی و اصلاح مشکلات موبایل ال جی

بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی در مرکز تعمیرات موبایل ال جی

تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل ال جی

انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری

اصلاح نواقص موجود در دوربین‌ موبایل ال جی

تعمیر و اصلاح کارت حافظه موبایل ال جی

تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر موبایل ال جی

تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش گوشی

برطرف‌سازی مشکلات هنگ گوشی

ریست کردن گوشی موبایل ال جی

تعمیر USB موبایل ال جی

و هرگونه خدمات مرتبط با تعمیر موبایل ال جی … .

تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل ال جی

اصلاح مشکلات ویبره موبایل ال جی

برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش

رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل

رفع مشکلات سیم کارت در مرکز تعمیر موبایل ال جی

تعمیر و یا تعویض باتری موبایل ال جی

انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات موبایل ال جی

فلش، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار

رسوب‌زدایی با اولتراال جیک در مرکز تعمیر موبایل ال جی

شوک‌ باطری موبایل ال جی

برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در مرکز تعمیرات موبایل ال جی

 

تعمیرات سخت افزاری موبایل ال جی

در صورتی که مرحله عیب یابی موبایل ال جی، حاکی از وجود اشکال در بخش سخت افزاری باشد، دستگاه جهت اِعمال تعمیرات سخت افزاری به این بخش تحویل داده می شود. در بخش تعمیرات سخت افزاری موبایل ال جی، پس از تست عملکرد قطعه معیوب، امکان تعمیر آن بررسی می گردد. در صورتی که امکان تعمیر وجود داشته باشد، عملیات بهسازی و رفع اشکال پیش آمده آغاز می گردد. در غیر اینصورت پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، قطعه معیوب، با نمونه اورجینال و شرکتی جایگزین می گردد. تعویض قطعات موبایل ال جی، در این مرکز، صرفاً با نمونه اورجینال و شرکتی و البته با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام می پذیرد.

مرکز تعمیر موبایل ال جی، جهت سرعت‌بخشی به روند تعمیر، آرشیوی جامع از تمامی قطعات و لوازم جانبی را در مجموعه خویش فراهم آورده است. سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر موبایل ال جی به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و همکاری با برترین اساتید این حوزه، برخوردار از بالاترین سطح کیفی است. غالب قطعات تعویض شده در واحد تعمیرات سخت افزاری موبایل ال جی به دلیل اِعمال برخی تنظیمات و گردگیری های دوره ای، کیفیتی تازه یافته و بدین واسطه گوشی تلفن همراه را بدل به دستگاهی نو و بی عیب و نقص می کنند.

 

تعمیرات نرم افزاری موبایل

تعمیرات نرم افزاری موبایل ال جی از دیگر سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر موبایل ال جی است که با استفاده از بروزترین تجهیزات و باکس های این حوزه انجام می پذیرد. دارندگان محصولات های ال جی می توانند در صورت بروز اشکالات نرم افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیر موبایل ال جی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. اِعمال تعمیرات نرم افزاری بر روی موبایل های ال جی در این مرکز، صرفاً پس از طی روند عیب یابی و تشخیص علل اشکالات پیش آمده انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی تسلط و تخصصی تام در حوزه فعالیت خویش داشته و در تلاشند تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در حیطه تعمیر موبایل LG عرضه نمایند.

 





:: برچسب‌ها: تعمیر موبایل ال جی , نمایندگی موبایل ال جی , تعمیرات ال جی , نمایندگی ال جی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز تعمیرات و آدرس ihccenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com