عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 آذر 1397
بازدید : 47
نویسنده : مرکز تعمیرات

ویبراتور (Vibrator) چیست؟

  ویبراتور قطعه‌ای در سیستم موبایل می‌باشد که وظیفه آن ایجاد لرزش می‌باشد. بدین صورت که وقتی تماس با گوشی برقرار می‌شود، همزمان با به صدا در آمدن بازر زنگ، ویبراتور نیز شروع به کار می‌کند و بدین طریق صاحب گوشی مورد نظر از تماس مطلع می‌شود. تقریباً تمامی گوشی‌های جدید دارای ویبراتور می‌باشند. اما اگر این قطعه دچار مشکل شد برای رفع ایراد مشکل ویبره موبایل چه کاری باید انجام داد. نمایندگی تعمیرات تبلت تمامی خدمات لازم را برای رفع ایراد مشکل ویبره موبایل به شما عزیزان ارائه می دارد.

ساختمان ویبراتور در حالت کلی از یک موتور الکتریکی DC و یک چرخ لنگر (گوی نیم‌دایره فلزی) که به انتهای آن متصل است، تشکیل شده است.

هنگامی‌که جریان در موتور ویبره برقرار شود با چرخش محور داخلی ویبراتور، چرخ لنگر نیز می‌چرخد و در گوشی لرزش ایجاد می شود.

نحوه اتصال ویبراتور به دستگاه معمولاً به دو صورت سوکتی و یا کانکتوری می‌باشد و در اکثر گوشی‌ها جهت ایجاد لرزش بهتر، ویبراتور به شاسی و یا قاب اتصال دارد.

  وقتی ویبراتور کار نمی‌کند، اتصال ویبراتور به دستگاه چک می شود. ضمناً در مدارات موبایل یک قطعه به عنوان درایور (راه‌انداز) ویبراتور نیز وجود دارد که چنانچه خود ویبراتور و اتصالاتش سالم باشد، امکان دارد این قطعه ایراد پیدا کرده باشد.

 رفع ایراد مشکل ویبره موبایل

موتور ویبره چیست و چگونه کار می کند؟

موتور ویبره یکی از قطعاتی است که فناوری ساخت آن از چندین دهه قبل تغییر نکرده است و جزو ساده ترین قطعات تلفن های همراه کنونی محسوب می شود.

‏‏موتور ویبره از یک موتور چرخشی الکتریکی ساده تشکیل شده است که یک وزنه با نسبت چگالی بالا به محور آن نصب شده است. این وزنه به طور معمول بین ۲۵٪ تا ۵۰٪ محور ۳۶۰ درجه موتور را پر می کند. ‏
‏زمانی که موتور ویبره شروع به چرخش می کند، به سبب جابه جایی نقطه ثقل ویبراتور با سرعت زیاد، حرکت لرزشی در کل دستگاه ایجاد می شود. ‏
‏موتورهای ویبره ای که در اسباب بازی های کودکان، پیجرها، گوشی های تلفن همراه، کمربندهای لاغری و … یافت می شوند، به طور معمول به همین شکل طراحی و ساخته شده اند و تنها از لحاظ اندازه با یک دیگر متفاوتند.

 

رفع ایراد مشکل ویبره موبایل و لرزش پیوسته گوشی هنگام دریافت اعلان

برخی گوشی ها به جای اینکه بعد از دریافت اعلانِ جدید، بلرزد، مدام در حال لرزش است و تا زمان پاک شدن تمام اعلان ها این لرزش ادامه دارد. این مشکل معمولا بعد از بروزرسانی به اندروید ۵٫۰ آب نبات چوبی به وجود می اید و خوشبختانه به آسانی قابل برطرف شدن است.

 رفع ایراد مشکل ویبره موبایل توسط کادر مجرب و مهندسین ، متخصصین نمایندگی تعمیرات تبلت و موبایل انجام می شود.

 

آموزش تعمیرات تبلت

آموزش تعمیرات تبلت یکی از تخصصی ترین دوره های تعمیر می باشد. با تولید گسترده ی انواع تبلت و شیوع استفاده از آن ، نیاز به تعمیر تبلت امری است غیرقابل چشم پوشی .مرکز آموزش تعمیرات با بهره گیری از اساتید متخصص و تجهیز کردن کارگاه ها مطابق با استاندارد های روز فعالیت می نماید. لازم به ذکر است ، کارآموزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات تبلت میتوانند تمام برند های تبلت موجود در بازار را ترمیم و بازیابی کنند . در آموزش تعمیر تبلت کارآموزان عیب یابی بخش سیم کارت (تبلت)، آنالیز مین برد تبلت و عیوب مرتبط به برنامه ریزی تبلت را فرا میگیرند. ضمنا آموزش تعمیرات تبلت بصورت نیمه خصوصی زیر نظر تعمیرکار متبحر تبلت برگزار می شود . هزینه ی اموزش براساس نرخنامه ی مصوب از کارآموزان اخذ می گردد . امید است بتوانیم با ارائه ی خدمات آموزشی درخور رضایت هرچه بیشتر شما کاربر محترم را کسب نماییم.

لازم به ذکر است ، کارآموزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات تبلت میتوانند تمام برند های تبلت موجود در بازار را ترمیم و بازیابی کنند . در آموزش تعمیر تبلت کارآموزان عیب یابی بخش سیم کارت (تبلت)، آنالیز مین برد تبلت و عیوب مرتبط به برنامه ریزی تبلت را فرا میگیرند. ضمنا آموزش تعمیرات تبلت بصورت نیمه خصوصی زیر نظر تعمیرکار متبحر تبلت برگزار می شود . هزینه ی اموزش براساس نرخنامه ی مصوب از کارآموزان اخذ می گردد . امید است بتوانیم با ارائه ی خدمات آموزشی درخور رضایت هرچه بیشتر شما کاربر محترم را کسب نماییم .

 



:: برچسب‌ها: رفع ایراد مشکل ویبره موبایل , نمایندگی تعمیرات تبلت , تعمیر تبلت , تعمیر تبلت و موبایل ,
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز تعمیرات و آدرس ihccenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com